nedjelja, 31. svibnja 2015.

Milenijum je iza njega

Svi ste gledali horor film "Predator". Želite da se slikate i u tom trenutku lik koji liči na predatora odluči da se spusti i stavi ruku na vaše rame- rezultat ova slika: - Ma ne, nisi me uplašio.



Već par dana sam primjetio da je grad krcat ljudima, da se nešto dešava. Očekivao sam još jedan festival poput Wave Ghotic Treffen festivala, međutim nešto drugo je bilo u pitanju. Naime, imao sam tu sreću i čast da budem ovdje u godini kada je Lajpzig slavio svoj hiljaditi rođendan. Bio sam poprilično uzbuđen činjenicom da ću vidjeti nešto novo i spektakularno, jer ipak se nalazim u ogromnom gradu. 


Dan u mojoj host organizaciji je protekao radno i to baš radno, jer su organizovali dva koncerta. Mjesto je bilo prepuno ljudi koji su slavili dan njihovog grada. Iako smo bili zatrpani poslom, uspio sam napraviti par fotografija prije koncerta. 







Mjesto radnje: Augustus platz. Hiljade ljudi oko mene posmatraju odvojene preformance na trgu. Nekoliko različitih lokacija i nekoliko priča vezanih za historiju Lajpziga. Sve na nivou. Oduševljenja na licu ljudi dok vatromet para nebo. Oblici i boje vatrometa koje vidite na crtanim filmovima, možete zamisliti izraz mog lica dok to posmatram. Nažalost, moj fotoaparat nije dovoljno dobar za fotkanje u mraku, tako da nisam uspio napraviti dobre slike. To su situacije kada poželim pravi fotoaparat, al dobro bit će i to nekad. Uspomena je u glavi, jer ne slavi se svaki dan 1000ti rođendan. A to je najbitnije.

Hm u glavi mi je bila još jedna misao. Razmišljao sam koliku tortu da očekujem ako grad slavi rođendan. Znate onu računicu veličina torte kada je u pitanju rođendan nekog vašeg, a onda torta kada slavi grad veličine Sarajeva. Da, da velika torta. Samo što su je sakrili negdje, jer je ja nisam uspio vidjeti. Ništa od torte, ali sam ja došao kući pun utisaka i jedva čekao da ih podijelim s vama.








Dado 

2 komentara: