srijeda, 27. svibnja 2015.

Novi rezultati- dobre vijesti


Lijep pozdrav svima koji me pratite,

Zaista je lijepo vidjeti da čak i kad nemam novih postova, blog bude posjećen. Hvala vam na tome.

Juče sam dobio poruku od budućeg EVS-ovca koja mi je baš dala vjetar u leđa da nastavim okupljati omladinu, da nastavim prezentovati EVS i svoje iskustvo. Jer vjerujem da ima puno vas koji iz mog iskustva možete sebi stvoriti sliku o tome šta želite s EVS-om, kada to želite i gdje.

"Damire brate imam tu potrebu samo da ti kazem hvala, necu te daviti s pitanjima"- ovako je glasila poruka. Ja sam bio pravo ponosan na sebe. Fino je znati da moje iskustvo služi nekom.

Razlog zašto sam odlučio sve podijeliti s vama upravo i jeste da me pitate. Tu sam ako šta treba, na svaku poruku odgovaram, na svaki komentar isto. Nemojte se ustručavati da pitate. Možda je ovo baš vaše vrijeme da poradite na sebi.

Drugu stvar, koja mi je baš uljepšala dan. možete pogledati na ovom linku:

http://www.it-gestalt.com/damir.php

Naime, grupa mladih ljudi iz Tuzle radi na ovoj stranici, koja će u skorijoj budućnosti biti mjesto gdje će mladi moći doći do informacija koje su im potrebne, a tiču se tema koje su objavljene na stranici. Siguran sam da će vam biti jasno kada pogledate.

Zanimljivo je da sam dobio ponudu koju sam, naravno, prihvatio. Na njihovoj stranici će biti sekcija namjenjena za moje priče. 

Ovim putem se zahvaljujem momcima i nadam se da ćemo uspješno surađivati. 

Dado

Nema komentara:

Objavi komentar