ponedjeljak, 18. svibnja 2015.

I am so...

                                              

Jao danas sam nervozan totalno, a još više me nervira kad neko pokušava da me usmjeri na pravi put. One nisu vegeterijanci al im je hrana puna trave... što je OK s moje strane. Međutim, kad neko pokuša mene da "prosvijetli" e tad nastane problem.

Juče napravim tufahije... ajd reko malo tradicije iz Bosne da prenesem na ovaj norod. I prvo pitanje koje dobijem HOĆE LI ME TUFAHIJA UDEBLJAT?

Gledam nekoliko trenutaka u nju i kontam da joj dam odgovor u stilu bosanca "dušo odeš kresneš se i potrošit ćeš više kalorija nego što ima jedna tufahija... ili zaboga, svoju tufahiju prebaci meni. Ionako su bile odlične.

No, naravno suzdržim se od odgovora i mirno kažem da je njena linija sigurna jer jede kuhanu jabuku... što je jednom biljojedu trebalo biti očito.

Da se razumijemo, ne vrijeđam nikoga... svako ima pravo da radi šta hoće, ali kako ja svoj stil života ne prenosim na nekog... nemojte ni vi.

Dado

Nema komentara:

Objavi komentar