nedjelja, 24. svibnja 2015.

Moj napredak

Dok pišem ovaj post ispunjen sam osjećajem ponosa na sebe. EVS je definitivno super način da se pripremite za samostalan život, bez pomoći mame ili tate. Na mene djeluje i moram priznati da mi to baš prija. Nakon godine dana definitivno ću biti drugi čovjek, sposoban za puno više nego sad. Doduše, sposoban nije prava riječ ali mi ne pada ništa drugo na pamet. Jer i sad sam sposoban, samo što sad nemam u glavi rečenicu "Ma mama će to napraviti". Nego sam svjestan da ako želim pojest nešto a da nije salama, pašteta ili neki drugi namaz, moram počet kuhat. 

I tako sam jutros ustao s ludom idejom da pokušam kuhat. Mislim nije da ne znam ništa skuhat, al prije par mjeseci sam bio jako loš po pitanju tog "hobija". No danas sam dao sve od sebe... dobro ne baš sve od sebe al definitivno sam se potrudio. Recept mi je počeo sa "ukradite jedno jaje...", s obzirom da je nedelja a jaja sam potrošio. Hehe. Šalu na stranu, jaja sam posudio, a ostale sastojke imao.

U svakom slučaju, rezultat je odličan ( za prvi put), ukus je mmmm, a ni izgled nije loš. Već mi na pamet padaju nove ideje. Ko zna u šta ću se pretvorit za godinu dana, možda ideja o pokretanju vlastitog biznisa stvarno zaživi.

Zaključak, naprijed EVS, naprijed volonteri. Dajte si priliku i otvorite si nova vrata u životu. A rezultate mog "eksperimenta" možete pogledati i naravno komentari su dobrodošli.




Dado

Broj komentara: 5:

  1. Jos jedna cinjenica, zasto je EVS dobar za mlade ljude.. Damire samo naprijed, svi cekamo tvoje nove postove jer u svakom novom nas iznenadis.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno na komentaru... nadam se da ce biti i zanimljivije u skorijoj buducnosti.

      Samo pratite.

      Pozdrav za sve

      Izbriši
  2. mmmmh izgleda jako ukusno. Znaci cim nam budes dosao u BiH u posjetu, uzimam sve namirnice i kuhas nam tj. napravit cemo mali master sef pokus za tebe :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo bravo..svaka cast..za torte i kolace znam da si pravi maher.Vjerujem da se usavrsis i za ostala jela.tak da ono kad dodjes doma,dolazimo ti na veceru.

    OdgovoriIzbriši