petak, 1. svibnja 2015.

Dani pred odlazak

Pozdrav svima koji ce pratiti ovaj blog.

Razmisljao sam da li da nastavim pisati na jednom vec postojecem blogu, ali sam ipak odustao. Zato sto je taj blog bio moj virtuelni prostor za kreativno izrazavanje, dok cu ovdje pisati o stvarnom zivotu u Njemackoj, svom iskustvu kao EVS volonter u Lajpcigu, ali cu i pomagati mladim koji zele pokusati nesto slicno.

Vjerovatno su i vama trenutno upitnici iznad glave, ali jedno po jedno.

Dakle, za pocetak ja sam Damir Pervanovic, imam 26 godina i jedan sam od rijetkih iz svoje lokalne zajednice koji se odvazio da ode na EVS program, koji moze biti samo koristan za mladog covjeka nista vise.

S obzirom da ne volim kilometarske postove, neka ovaj zavrsi ovdje. Uskoro cu vam reci vise o EVS programu, a ako budete pratili moj blog moci cete citati o mom iskustvu zivota u Njemackoj i o drugim stvarima. To vam moze puno pomoci da se odlucite i napravite prvi korak u svom zivotu.

Isto tako, zelim podjeliti svoje znanje i iskustvo o EVS-u sa drugim mladim ljudima na Balkanu. Stoga ako imate bilo kakvo pitanje, sugestiju, komentar... slobodno pisite, pitajte. Odgovarit cu ASAP.

Prije kraja jedna molba: 
Lajkajte i sherujte ovaj facepage. Znacilo bi mi puno, a vama ce oduzeti minutu vremena:

https://www.facebook.com/pages/365-dana-Price-iz-vana/782516021843541?ref=hl

Do sljedeceg puta... 

Dado 

Nema komentara:

Objavi komentar