srijeda, 20. svibnja 2015.

Refugee house


Danas sam dan započeo radom u kući gdje su smješteni azilanti. Inače dodjeljen mi je rad sa azilantima svake srijede. Kolegica i ja idemo tamo i radimo radionice sa djecom.

Vjerujte da je savršen početak dana kad ste okruženi djecom koja ne znaju njemački ili engleski, a ipak uspijete pronaći zajednički jezik, opustiti djecu i na kraju dana su svi oko tebe, pričaju s tobom... ispituju te. 

U kući je smješteno i nekoliko porodica sa područja Srbije i Kosova. Nakon 15 dana sam pričao naš jezik s ljudima, čak i pomogao liderima kuće da se sporazume sa ljudima koji žive tamo.

Totalno je čudno igrat se s djecom, dok u pozadini pjeva Milica Todotovic i Yankoo- Ti moje zlato.

Zaključak koji sam dobio od strane jedne liderice- da sam neprocjenjivo blago, njima potrebno. :) Stoga sam ponudio svoju pomoć u radu s ljudima. Zanimljivo je vidjeti kako se stariji ljudi opuste kad im priđeš i obratiš se na njima razumljiv jezik. 

Ne moram vam naglasiti da je još jedna prednost EVS-a to što ćete upoznati puno različitih ljudi, priča i sudbina. Svakako nešto što se ne može steći samo tako, nego onda kada promjenite okolinu i upoznate sebe ali i druge.

Nažalost nemam fotografija jer je zabranjeno slikat, no u svakom slučaju palac gore za Milicu i Yanka hehehe (posvećeno).


Dado

Nema komentara:

Objavi komentar