petak, 15. svibnja 2015.

Markkleeberg see

Kao što sam ranije imao priliku da napišem, Lajpzig je prepun prirode. Steknete dojam kao da ste u raju. Po meni neobićno za jedan veliki grad, bar ja nisam to očekivao. Imao sam totalno drugačije mišljenje o Njemačkoj.

Gledajući kartu grada, zaključio sam da je Lajpzig prepun jezera i rijeka. Stoga sam danas odlučio posjetiti jedno jezero koje je, po mojoj procjeni, bilo najbliže- Markleberg jezero (Markkleeberg see).

Jezero je smješteno na jugu Lajpziga. Pješčana plaža se prostire dužinom namjenjenom za posjetitelje. Dok bosim nogama koračate plažom imate osjećaj kao da ste na moru. Savršeno mjesto za provesti vikend, opuštajući se uz knjigu ili društvene igrice s prijateljima.

Nekoliko slika jezera Markkleeberg. Kako vam se sviđa?







Dado

2 komentara:

  1. Zaista je prelijepo, svaki covjek bi uzivao u svakom trenutku boravka u ovom divnom gradu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno na komentaru. Moram priznat da je Lajpzig izuzetno lijep grad.

      Pozdrav

      Izbriši