ponedjeljak, 4. svibnja 2015.

Sati pred odlazak

Pozdrav bloggeri,


Evo da ugrabim par minuta vremena i da vam se javim. Inace sve je spremno za moju EVS avanturu. I vjerujte tek sada mogu da pricam o tremi koju osjecam... ali ne odustajemo. 

Danas sam razmisljao kako vrijeme polazi kao ludo. Sjecam se kao da je juce bilo 5. Januar 2015 i ja racunam tacno 5 mjeseci do mog odlaska. Onda kao da sam se okrenuo oko sebe i ja vec pakujem kofer. Drago  mi je da sam odlucio napraviti ovako veliki korak za sebe i siguran sam da ce mi zivot promjeniti. 

Imam cilj, imam volju, a Bgmi ni hrabrosti mi ne nedostaje. :)

Pratite me, nadam se da ce vam moje iskustvo koristiti i da cete i vi napraviti nesto za sebe. Godina dana brzo prodje a benefit koji dobijemo ulaganjem u sebe ostaje za cijeli zivot. 

Do sljedeceg javljanja... veliki pozdrav.
Dado

Nema komentara:

Objavi komentar