petak, 15. svibnja 2015.

Ono kad si svjestan

                                              http://www.mudremisli.com/wp-content/uploads/2012/03/bijes.jpg


Nikad nisam razumio ljude koji žive vani i kažu kako bi voljeli da se vrate, da im fali Bosna i Hercegovina. Ali moram priznat da ih sad donekle razumijem.

Da se razumijemo, još uvijek ne razmišljam o povratku. Čak šta više Lajpcig je toliko lijep grad da bi mogao zamisliti svoj život ovdje... totalno uređen, za razliku od onog život u Bosni i Hercegovini. Gdje ljudi nemaju posla, gdje ljudima smještaju otkaze i gdje ih maltretiraju. Ali opet nedostaju mi roditelji, prijatelji. Kad bi mogao dovesti par osoba ovdje (ja znam koje) mislim da bi mi onda život ovdje bio savršen.

Isto tako, ne mogu da se ne zapitam, kako je moguće da zemlja toliko propadne a da mi, narod, ništa ne poduzimamo. Ja sam pokušavao godinama nešto promjenit, ali nažalost bez uspijeha. Pojedinici ništa ne mogu ukoliko nemaju podršku mase, a masu to ne zanima.

Danas je najbolje maknuti se iz Bosne. Misliti na svoj život, a ne truditi se da svima napravite jednake šanse za život.

Zašto se truditi kad znate da će jednom doći novi šef i da će vam dati otkaz zato što se mora riješiti nekog, zato što niste njegova vjera ili čisto da pokaže moć.

Nismo mi krivi što na šefovske pozicije dolaze nesposobni ljudi... nažalost. Ne kažu bez veze djeci "poštujte one koji pišu NEZNAM jer sutra će vam biti šefovi"... e Bosno Bosno.

Dado

1 komentar:

  1. Hm. Mogu da se u podpunosti složim s tobom. Naime, volontiram u Turskoj . Ali Bosna mi ni sekunde ne fali. :D

    OdgovoriIzbriši