petak, 1. svibnja 2015.

Godina dana u EU zemlji?!

Pretpostavljam da vam naslov zvuci nerealno, jos ako dodam tome cinjenicu da je program besplatan i da su vam svi troskovi pokriveni... siguran sam da se smijete s dozom nepovjerenja.

Medjutim, EVS program je definitivno nesto sto funkcionira duzi niz godina u mnogim zemljama EU.

Ja svoj EVS program pocinjem u Lajpzigu, Njemacka. Primarni cilj mi je nauciti njemacki jezik jer smatram da ce mi otvoriti mnogo puteva koji ce mi osigurati buducnost, dali u Bosni i Hercegovini ili vani... vrijeme ce pokazati.

Zasto zbog jezika?

Pa nekoliko je razloga:
1. Kursevi jezika su skupi
2. Skolski nivo jezika i onaj nivo koji nam zaista treba se razikuju
3. Jezik najbolje savladamo u zemlji u kojoj se prica
4. Jezik se najbrze savlada u zemlji u kojoj se prica

Vjerujem da ima jos razloga, ali mi trenutno ne padaju na pamet.

Vasi razlozi se mogu razlikovati od mojih, ali kako god, EVS se moze na kvalitetan nacin iskoristiti u cilju unapredjenja i nadogradnje sebe.

Sta vi mislite o tome?

Dado

Nema komentara:

Objavi komentar