četvrtak, 28. svibnja 2015.

Jedan manje inteligentan, al s dobrom porukom

Počeo sam lagano da se gubim u ovim danima. Sad se radi, sad ne radi. Ludilo, cijeli dan mi je srijeda... a zapravo je četvrtak.. Jel tako? Ili?

I tako dok mi susjedova mašina na spratu igra "mercedes kolo", ja se trudim da napišem novi post. 

Danas sam razmišljao kako sam uvijek imao čudno mišljenje o našoj dijaspori. Znate ono kad dođu u Bosnu pa ne znaju naš jezik. A vi iza njih prevrćete očima u stilu " a joj što se**", a do juče je bio u istom sr*** kao i ja"

http://www.24sata.hr/image/krv-nije-voda-alice-7-prevrce-ocima-isto-kao-mama-tina-fey-400x600-20121248-20121201125456-1121c67323339529be5b359e87165ac7.jpg

E znate šta, sramota al meni se dešava isto. Sad ovi koji prate blog iz dijaspore imaju izraz lica "aha, sad kontaš".

Uglavnom, pričam sa svojim rodieljima na skypu i zabagujem. Nema šanse da se sjetim neke riječi i dobijem odgovor od oca " već se jezik zaboravio".

U principu niko ne zaboravi jezik tek tako, ali jednostavno mozak mi se u potpunosti prebacio na engleski jezik i nešto malo na njemački jezik. Od konstantne konverzacije na stranom jeziku, kad god zablokiram "iskoči" mi riječ na engleskom jeziku i ja je upotrijebim.

Sad vas razumijem draga dijasporo, ali samo po pitanju jezika. I dalje mislim da ne morate doći u market, kupit sitnicu i ponudit 100 eura, a zatim se čuditi kako kasirka ne može da vam vrati kurus. Mislim stvarno :) 

Dado

Broj komentara: 5:

  1. Ili još bolje čudom se čude kako to da se kod nas ne može plaćati u eurima?? Mislim pa u istom dućanu u austriji ili njemačkoj ili sloveniji mogu...ono halo!!! Tamo je euro platezna valuta! A ne kuna ili marka!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja to necu raditi... obecavam :)) Ja su doci u ZG i cuditi se kako ne mogu platiti markama :))

      Izbriši
  2. znaci lagano postajes dijasporac :D
    Naravno da se osoba nakon odredjenog vremena prilagodi okruzenju u kojem je tj. mislim na jezik.
    Jos bolje od tih 100 eura je kada traze i onih 5 feninga da im se vrati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao necu ja nikad postat dijasporac... nadam se da necu, trudit cu se ostat onaj stari.
      Jao i to sto kazes... necu zvaku hocu kusur.
      Hvala na komentaru.
      Pozdrav

      Izbriši
  3. hehehe slika ti je vrh!

    OdgovoriIzbriši