nedjelja, 10. svibnja 2015.

Kako aplicirati na EVS- korak I

Dobro jutro svima koji me prate na mojoj EVS avanturi. Na početku rada ovog bloga objasnio sam šta je EVS. Sad je vrijeme da vas počnem pripremati za apliciranje, siguran sam da to čekate.

Prva stvar koju treba da znate, a ja sam dugo vremena pravio grešku jeste da za apliciranje trebate vremena. To nije proces koji traje pola mjeseca ili mjesec. Što znači da morate na vrijeme početi s pripremama.

Ja sam se uvijek javljao organizacijama kasno i, naravno, ni jedna organizacija nije mogla aplicirati jer nije imala dovoljno vremena za projekat.

Rokovi za apliciranje na EVS su: APRIL, JUN ( ili početak Jula) i OKTOBAR.

Moj savjet vama koji želite aplicirati je da lagano počnete razmišljati o apliciranju na oktobarski rok... dok nije kasno.



Dado

Nema komentara:

Objavi komentar