četvrtak, 14. svibnja 2015.

U muzeju "Jezika"






U školi jezika se osjećam poput eksponata u muzeju. Ja sam "momak koji ne zna njemački i ovdje je sam- jadničak". Moram naglasiti da je moja grupa sastavljenja od ljudi iz Sirije, Bugarske, Kazahstana, Kine, Španije, Ukrajine i još nekih zemalja. 

Lajpcig je grad u kojem nema puno Balkanaca, iskreno samo jednu osobu sam upoznao i to u banci... vjerovatno je zato čudna moja pojava ovdje. Ponekad pokušavam zanemariti činjenicu da me posmatraju, ali ne ide, jer kad se okrenem vidim kako neko makne pogled s mene... ofirno. U principu mi ne smeta, samo malo djeluje smješno. Nisam navikao na to. Pokušavaju da komuniciraju sa mnom, no to teško ide jer moj njemački još nije dovoljno dobar za komunakciju. 

Ali vremenom... nadam se boljem :)

Dado

Nema komentara:

Objavi komentar