subota, 2. svibnja 2015.

VAZNO: EVS nema regionalnih organicenja

Pozdrav blogeri,

Ovaj blog je pokrenut s ciljem da s mladim ljudima podjelim svoje iskustvo zivota u Njemackoj kao EVS volonter. No, kako ja tek sad u utorak 5.5.2015 putujem tamo, jos uvijek ne mogu poceti konkretno s tim temama. Jedino vam mogu napisat kako se osjecam pred sami put.

Pa... imam tremu, pomalo sam nervozan. Ali to je normalno. Nikad nije lako odluciti napraviti takav korak u zivotu. Ljudi se nekad jedva odluce otici na jedan dan u susjedni grad.

Sto se tice EVS-a bitno je naglasiti da on nema regionalnih ogranicanje. Dakle nije samo namjenjen mladim iz BiH, nego isto tako mladi iz drugih zemalja mogu aplicirati (Hrvatska, Srbija, Crna Gora... itd)

Naznacio sam ove zemlje cisto zato da ako neko iz tih zemalja treba informaciju o EVS-u, tu sam. Slobodno me kontaktirajte, pitajte, komentarisite.

A ako neko nije lajkovao stranicu, na dole linku ima priliku da to uradi. Ko zna mozda bas vi budete sljedeci EVS-ovac ili pomognete nekom da ode.


https://www.facebook.com/pages/365-dana-Price-iz-vana/782516021843541?ref=hl

Pozdrav
Dado 

Nema komentara:

Objavi komentar