ponedjeljak, 1. lipnja 2015.

Obilježen dječiji dan

Prije par dana sam pisao o pripremama za obilježavanje dječijeg dana. Danas se to zvanično i desilo. Nije baš bilo 100 % uspješno jer je kiša pokvarila sve, ali jedno po jedno.

Današnji dan je zaista krenuo loše. Prvo mi je laptop počeo štekat, na kraju se nije htio upaliti i to baš kada mi je trebao. Zatim sam pokušao napraviti tortu i, naravno, upropastio sam sva jaja koja sam imao. Sve je to završio u kanti. Ipak nisam odustao u namjeri da napravim tortu i odnesem je u Geyserhaus. Kranji rezultat možete pogledati. Ja sam prezadovoljan, ako uzmem u obzir da sam morao normalne sastojke mjenjati i pilagođavati, a do skora nismo ni mikser imali. I još ako dodam na to sve da ne razumijem njemački i da nisam uspio kupit slatko vrhnje.





Ne znam šta kažete na tortu, ali do 16:00 sati je pukla.

Nakon toga je započeo radni dan u organizaciji. Kao što sam već rekao, kiša je sve pokvarila. Nije bilo onoliko djece koliko smo očekivali, ali to nas nije spriječilo da se zabavimo i uživamo u dječijem danu.







I za kraj... ja kao Pirat s Kariba... doduše kolegica je pokušala to nacrtat. Da li je uspjela procjenite sami.



Sve u svemu, jedan veo zanimljiv dan s našim juniorima, kojima želim sve najbolje povodom njihovog dana.

Dado


2 komentara:

  1. Tvoji ciljevi, znanje i ponasanje su dobar primjer omladini, Sretno u daljem radu, pratimo te...

    OdgovoriIzbriši
  2. Slazem se u potpunosti...

    OdgovoriIzbriši