petak, 19. lipnja 2015.

Jeder Gang ein Klang



Ovo je naziv eventa koji će se danas realizirati. Prevod bi bio nešto kao "svaki korak jedan ton". Učesnici na sebi imaju uređaje koji proizvode zanimljive tonove prilikom pokreta. Smiješno je to posmatrati sa strane, jer su zvukovi ludi. U svakom slučaju nešto što bi vam privuklo pažnju dok hodate parkom.

Generalna proba je završila juče, a danas i sutra očekujemo da se i publici predstavi zamišljeni event. Cijeli tim ljudi radi na tome, jer iako sve zvuči jednostavno, vjerujte nije. Juče je proba trajala više od tri sata. 

Ja sam bio dečko s woki toki-em :). Super mi je to što ovdje dobijam sve cool zadatke. Bubica u uhu, crna majica ( ovaj puta nije bila tri broja veća), woki toki u ruci. Još mi je nedostajao pištolj i prava faca.

Nažalost nemam više slika, ali danas ću se potruditi da slikam više.

Dado


4 komentara:

  1. Zvuci jako zanimljivo, stvarno, evs je prava stvar za mlade ljude, sigurno je to jedna od najzanimljivijih godina u zivotu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe trebas probat uvjeris se sam/a. :)
      U svakom slučaju imaš moje preporuke, a i priče iz prve ruke :)

      Hvala na kometaru.

      Lijep pozdrav

      Izbriši