nedjelja, 14. lipnja 2015.

Ljepota je u šarolikosti

Eh zanimljivog li naslova. Međutim, kada malo bolje razmislite stvarno je tako. Niko ne voli kada mu je život monoton, niko ne voli kada mu se sve iste stvar dešavaju, a pogotovo ne volite kada svaki dan možete predvidjeti šta će vam se desiti.

Želite li promjenu, barem na godinu dana... onda aplicirajte na EVS. I vjerujte, svaki dan će vam biti drugačiji. Prije svega novi grad, uvijek neka nova dešavanja. Ovdje u Lajpcigu imate toliko festivala, da ih ne možete ni obići sve. Ne znam da li sam to spominjao ali svaka ulica ima svoj festival. A to je onda puno festivala, ako uzmete u obzir veličinu grada.

Pored svega toga, ako nađete organizaciju kao što je moja... e onda dobijete razne zadatke i obaveze, a zabava je zagarantovana. Ja sam juče bio u ulozi zaštitara, i to rame uz rame sa profesionalnom ekipom zaštitara. 


Da, da... majica je tri broja veća ali nema veze. Uglavnom, nakon završenog posla otpisao sam sebe kao zaštitara jer mi nije bilo nimalo ugodno preturat po tuđim stvarima u potrazi za nedozvoljenim predmetima. Iako sam bio uspješan u tom poslu, ipak nisam tako odgojen, a i stav " mogu BIIIP koga hoću, kad hoću i gdje god hoću" mi nikako ne leži. Čak me taj "šef" nervirao s tim stavom, ali valjda moraš biti takav. U svakom slučaju zanimljivo je imati tu vrstu moći, jer niko nije prigovarao prilikom pregleda. :)

Dado

2 komentara:

  1. Ja pratim priče i ovdje, samo ne odustaj od blogger.ba :)). Baš mi je fino čitati šta se sve dešava, i što potvrđuješ što sam rekla da ovim učiš o sebi i koliko zapravo sebe treba upoznavati (najdugotrajniji proces, kao cjeloživotno učenje :D) :)). I hvala za sva obavještenja :)).

    Littlefoot :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da ti se svidja... a blogger.ba mi je jako losa platforma. Ne svidja mi se. Nekad sam tamo imao blog koji je bio poprilicno popularan, ali sam to zapustio.

    Hvala puno na komentaru, prati i sheruj. Mozda pomogne nekom mladom covjeku da i on iskoristi priliku.

    Pozdrav
    Dado

    OdgovoriIzbriši