ponedjeljak, 22. lipnja 2015.

Prvi rođendan u Lajpzigu

Da, danas mi je divan dan jer mi je 27. rođendan. Mislim da je ovo prvi puta da sam za rođendan negdje vani, dakle ne sa svojom rodbinom i prijateljima. Isto tako je ovo i dan kada me na momente uhvati onaj osjećaj da mi nedostaju ljudi koje volim. 
Ipak, danas se treba radovat a ne razmišljat previše. Danas sam ponovo iznenadio novom tortom.


Teško je praviti torte bez pravog posuđa i namirnica. Ovdje je sve kvalitetno, ali sve drugačije. Međutim, na kraju je rezultat bio savršen. 
Torta sa 27 svjećica i jedna koja želi pasti. O ne...



Kako vrijeme odmiče sve više razumijem zašto su mi neki čestitali na hrabrosti, nekad stvarno nije lako. No, s druge strane, uzmem u obzir da život nije lagan i da je pun stvari s kojima se moramo suočiti i izaći kao pobjednici. Sve te buduće stvari umanje težinu EVS-a.

Naprijed EVS.

Dado

Nema komentara:

Objavi komentar