nedjelja, 28. lipnja 2015.

prekoveze.ba

Lijep pozdrav svima koji me prate,

Svaki put je lijep osjećaj kada vidim da ljudi prate moj rad, da mi se javljate s ciljem da me pitate za program, podržite ili pak, predložite kako da unaprijedim svoj blog. Za sve to jedno VELIKO HVALA!

Druga stvar na koju se moram osvrnut jeste naš mentalitet koji me stvarno nervira. Znam... na početku fine riječi, a drugi dio posta počinje loše. Ali vjerujte ovo je nešto na što svi moramo obratiti pažnju... naše čuveno, Balkansko- preporuči me, preko veze i te gluposti. 

Dakle ja sam tu da pomognem koliko mogu i svakako mi to nije problem. Uputim vas preko facebook-a, odgovaram na e-mailove, privatne poruke, čak radim i skype sastanke, sve u cilju da mladima olakšam proces apliciranja. No, šta se dešava. Mladi su zainteresirani ali ako bi ja mogao da im nađem organizaciju, ako bi mogao da im napravim CV ili ako bi mogao da ih preporučim svojoj organizaciji. 

Nije mi jasno zašto se bojite pokušati sami? Da li je to strah od neuspjeha ili šta, ne znam. Ali treba da znate da su i neuspjesi dio života, možda čak i najbolji učitelji jer vas svaki neuspjeh nauči nećemu novom. Ne bojte se da padnete, sve dok imate snage da ustanete i krenete dalje. 



Nije mi namjera prosipat pamet na blogu, ali činjenica je da smo navikli sve linijom manjeg otpora. Zato ne možemo naći posao u zemlji koja propada jer svi koji rade tamo su išli linijom manjeg otpora, a ne znanjem iskustvom i željom da rade.


Čast izuzecima, naravno. Vama koji ste u toj grupi skidam kapu i želim da nastavite uspješan rad i da vam nikad ne manjka motivacije za radom i uspjehom.

Hm, zašto je jako bitno da vi preuzmete stvari u svoje ruke? Zato što pronaći organizaciju u kojoj ćete odraditi svoj EVS je vrlo ozbiljan zadatak. I morate mu tako pristupiti, jer ćete provesti 365 dana negdje, okruženi drugim ljudima i drugim metodama rada. Organizacija u kojoj ja radim svoj EVS možda ne bi odgovarala vama i obrnuto. Jer vjerujte, nije svaka organizacija PRONI Centar za omladinski razvoj, gdje će vas razumiti i gdje će vam pomoći. Zato na posao, baza podataka i istražujte.

https://europa.eu/youth/evs_database 

Btw... rok za apliciranje se bliži. Ko želi na EVS neka lagano započne pripreme, ako trebate pomoć... tu sam.

Dado





Nema komentara:

Objavi komentar