četvrtak, 4. lipnja 2015.

U belom svetu svakojakih čuda

Dakle, upravo sam u autobusu koji punom brzinom grabi prema mojoj prvoj destinaciji- Dortmund. I apsolutno nemam inspiracije da napišem bilo šta u mom fazonu, onako da vas nasmijem, ali i pružim nove informacije.

U svakom slučaju, doživio sam scenu iz akcionog filma, koja me baš ostavila bez daha. Dakle autobus juri prema Dortmundu, a avion polijeće kraj nas. Nekoliko sekundi leti u ravnini autobusa i imate osjećaj kao da jurite avion. ( BTW napisao sam AVIJON- stvarno sam umoran). Tako mi je žao što to nisam mogao slikat, siguran sam da bi slika bila odlična.

Autobus kojim putujem je san snova. Sjećam se da mi je drugarica pričala kako su super busevi u Njemačkoj. Sad imam priliku i da potvrdim priču koju mi je Goga pričala. Da, bus ima free internet, da, prikočan sam na laptop bez baterije. Kako? Pa utičnica mi je odmah ispod noge... zvuči ludo, ali je istina. Žao mi što nisam ponio sokovnik- mrko mi grist jabuke, a ni toster ne bi bio na odmet. 
 
U svakom slučaju vama laku noć, a ja ću sutra da ispravim gramatičke greške.

Dado

Nema komentara:

Objavi komentar