srijeda, 30. rujna 2015.

Kosovo: Lake tour



Dakle, nije četvrti dan jer sam se vratio s Kosova. No, u svakom slučaju imam još lijepih stvari za reći o Kosovu, ljudima itd. Doduše, ako budem sve stavljao na blog, onda vjerujem da bi još dugo mogao pisati o mojoj avanturi na Kosovu.

Jedan od dana (četvrti, peti, šesti... nemam pojma) bio je rezervisan za naš odlazak na jezero Veliko jezero Rugovo (  "Liqeni i madh i Rugoves"), koje je smješteno na vrhu planine. Vjerujte da sam ja do samog polaska mislio da se zezaju kad su rekli da ćemo ići da se penjemo 3 km uz brdo. Znači, JA i PENJANJE... kao pašteta i marmelada. Možemo ići zajedno, ali bolje funkcioniramo odvojeno. No, gdje svi tu i mali Mujo, u mom slučaju ja.

S nevjericom i tužnim izrazom na licu, počeo sam da se penjem. Istina, put je bio strmovit, ali oko mene sve lijepo. Ja volim prirodu i u momentima kad nisam razmišljao kako mi duša izlazi na nos i kako ću umrijet mlad i sam gore visoko, slikao sam ono što me okružuje.

Znam da je kolegica iza mene nepravilno disala i komentarisala kako će poslije ovog puta prestati pušit  duhan. Ja nešto kontam u sebi "dušo onda ja trebam početi konzumirati duhan jer i ja umirem", nakon te izjave i ona i ja smo se našli na zemlji. Jbg smiješno je što jest jest. 

I konačno stižemo do jezera. Čist zrak, priroda i jezero koje se pružalo ispred mene je bukvalno oduzimalo dah. I ne, to nije manjak vazduha od loše kondicije koju imam odnosno nemam, nego zaista pogled koji je rajski. Imam osjećaj da sam o ovom mjestu čitao u nekoj knjizi. Opis, kao onaj iz bajki, se nalazio ispred mene. Jedan pogled na jezero je bio dovoljan da zaboravim da sam 5 puta umro dok sam došao do gore. Sjećam se da sam ponavljao jezeru: "Bolje da si od zlata". Ne, nije bio od zlata, ali je definitivno nešto što vrijedi posjetiti, kao i Kosovo generalno. Dok to ne učinite, uživajte u fotografijama.







Dado

Nema komentara:

Objavi komentar