subota, 31. listopada 2015.

EVS seminar

Dakle...već sam vam pisao kako postoje obavezni treninzi kojima svaki EVS volonter mora prisustvovat. Prvi se zove "arrival trening" i kao što već možete zaključiti dešava se na početku vašeg EVS angažmana. I drugi je "mid-term training" koji se desi nekad na polovini vašeg EVS-a.


Moj mid-term se desio u Hannoveru od 26.10- 30.10.2015 i bilo je zanimljivo upoznati druge EVS volontere i čuti njihova iskustva sa organizacijama, ali i imati mogućnost malo upoznati Hannover. Meni se jako svidio grad. Doduše svaki Njemački grad je fin na svoj način, ali Hannover je baš bajkovit.





Sam seminar je koncipiran tako da vam omogući da saznate i da pitate što vam nije jasno. Nekada organizacije znaju biti nepoštene prema volonterima. Dešavaju se svakakve stvari i pomenuti treninzi su tu da vas zaštite od bilo kakvih problema.

Nekada davno sam pisao kako je EVS siguran program i to je svakako tačno. Mnogo ljudi je uključeno u vaš projekat i tu su da vam pomognu i osiguraju vašu sigurnost u bilo kojem pogledu. Od banalnih stvari " e nije mi isplaćeno na vrijeme" do drugih problema koji se mogu desiti. I moram priznati da ja nikad nisam čuo da se desilo bilo šta veće od problema u komunikaciji ili neažurnost organizacija. Meni, lično, najveću podršku pruža sending organizacija PRONI Centar za omladinski razvoj, i najprije bi se njima obratio da imam bilo kakav problem sa host organizacijom. Ali moram priznati da je Geyserhaus korektan i svaki volonter koji je kod njih mora biti zadovoljan. I kolegica i ja smo komentarisali koliko smo sretni što smo ovdje.

O samom seminaru ne želim da pišem jer su teme koje se vjerovatno mijenjaju, tako da poanta je da možete iznijeti svoje probleme i da je tu neko ko može da vam pomogne. OStalo su nijanse i vježbe koje se razlikuju od trenera do trenera. Mi smo imali dva ekstra trenera, koji su pomogli da ovih 5 dana bude fantastično.

A vama savjet: Brzo aplikacije u ruke i iskoristite priliku koju pruža Erasmus + program... a dok to radite uživajte u fotografijama Hannovera.

Dado










Nema komentara:

Objavi komentar