petak, 24. srpnja 2015.

Wildpark Leipzig

Dobrodošli u "Wildpark Leipzig" 



Ne, ovo nije mjesto gdje grad završava... to je mjesto koje je u gradu, mjesto koje će svakom ko voli prirodu oduzeti dah. 

Wildpark sam trebao posjetiti za svoj rođendan. Međutim, kako je baš taj dan kiša padala morao sam odlazak prolongirati za kasnije. I konačno, prije par dan sam to i napravio. 
Provesti dan okružen životinjama je za mene nešto najljepše što mi se do sada desilo u Leipzigu. Dan je bio savršen, a park je toliko velik da mislim da ga nismo ni obišli cijelog. 

Nekoliko puta sam isticao kako volim što je Leipzig prepun prirode, i zaista još jednom me grad oduševio. Mjesto koje ću zasigurno posjetiti puno puta tokom svog EVS-a. 

A ljubav prema životinjama je evidentna... ni deva nije ostala ravnodušna. Imala je pogled "ŠTA TI JE":)

 
Lično sam oduševljen fotografijama sa životinjama... na njima pretjeranog poziranja ni glume... a vi zaključite sami.








































Nema komentara:

Objavi komentar