petak, 3. srpnja 2015.

Botanički vrt Leipzig

Danas je definitivno bio jedan jako zanimljiv i opuštajući dan u Leipzigu. Prvo da kažem da se temperature ovdje penju poprilično visoko, nije to baš onako kako kod nas ljudi misle "Njemačka je to, tamo je hladnije". Temeratura je bila preko 32 stepena, što je sasvim solidno za "jednu Njemačku".

U školi za jezike su bili ispiti pa smo mi imali priliku sa profom prozujati gradom. Savršena prilika da se malo upozna ovaj Leipzig. Profa je predložio botanički vrt, sreća svi smo bili složni jer uživam okružen prirodom. 

Dakle, tri sata okružen prirodom i ostalima iz "razreda" koji mi postaju prijatelji. Svaki dan se više uklapam s njima. Kad se smo sjetim početka... tad sam mislio da nema šanse da ovo funkcionira. Doduše nije da smo si svi sad dobri. Ima ih par koji nerviraju do bola sa ismijavanjem jedne djevojke iz Vijetnama. To me baš nervira, nadam se da će prestati inače ću biti prisiljen da im kažem par rečenica. Ono halo ljudi došli ste iz Sirije, ne znate engleski, ne znate njemački a našli ste se ku**it i zajebavati djevojku. Ona se trudi da nauči, dok je njihov nivo njemačkog ravan onom pijačarskom, dok tezgare.

Ne omalovažavam nikog, svi se borimo da uspijemo al borimo se za sebe, a ne zajebajemo druge... jer uvijek ima superioriniji od nas i on/a će se naći da nas spuste na zemlju ako poletimo previsoko. U ovom slučaju ću to rado biti ja, jer mrzim nepravdu od strane ljudi koji se umisle da su bolji od drugih.

No, skrenuh s tako lijepe teme... pogledajte par sličica iz botaničkog :) 























Dado

Nema komentara:

Objavi komentar