petak, 25. prosinca 2015.

Sretan Božić

Prije svega, svima koji slavite Božić, nek je sa srećom da ga provedete u miru i veselju sa vašim najmilijima. 

Nažalost, ove godine me Božić našao u Leipzigu i to samog, ali se nadam da će se ostvariti želja pa da sljedeće ne budem. U svakom slučaju, raspoloženje je na nivou.

E sad, prije sam isticao kako je EVS program koji je volonterskog karaktera, stoga ne dobijete puno novaca, čisto da zadovoljite neke svoje osnovne potrebe. Za uzvrat, vi učite, napredujete razvijate se. Ili ako ništa ne besposličarite kod kuće. Barem nešto radite za sebe. Neka vam to bude novogodišnja odluka. Ili roditelji odlučite za djecu haha.

No, kako god. S obzirom na limitiran budžet i školu koju moram platiti, nije i baš ostalo puno izbora za poklone. Tako ja odlučim šefovima pokloniti nešto što je drugačije, korisno, a meni ne iziskuje mnogo novaca. Osim hrpe vremena. Naučiti kuhati je bio jedan od uslova da odem na EVS, jer većina organizacija u svojim opisima stavlja i tu stavku kao mogućnost rada s djecom. Svašta se nauči, ako želite. I tako moj jestivi poklon izgleda ovako: 





Uglavnom, sve je jestivo osim folije i podloge prekrivene alu-folijom.


A proces izrade je tekao ovako:






Sretan Božić još jednom i puno zdravlja.
Dado

Nema komentara:

Objavi komentar