četvrtak, 3. prosinca 2015.

Božićna proslava sa školom



Decembar je sav u duhu Božića. Iako je to ukrašavanje krenulo i prije decembra, svakim danom se sve više svjećica može vidjeti na ulicama Leipziga. Meni je ovo prvi decembar u Leipzigu i onda se ni ne čudim što mi je sve novo.

No, iako dugo nisam pisao moram priznati da se nikakav spektakl nije dogodio. Najviše sam okupiran školom i pokušavam da naučim što više jezika. Istina, dešavalo se stvari koje su vrijedne da se nađu u postu ali ja nekako nisam imao volje za pisanjem. 

Međutim, prije par noći škola je organizovala zabavu povodom nadolazećeg Božića. Ni meni nije jasno zašto tako rano, ali eto pošto je cijeli razred išao, išao sam i ja. Znate ono " gdje svi tu i mali Mujo". I nisam pogriješio, bilo je super. Muzika nije bila njemačka, što je najbitnije. Da, i "oni" slušaju stranu muziku. Ne znam zašto sam očekivao drugačije. 

U toku noći naša grupa je organizovala kratku predstavu " Pepeljugu". To je bilo tako smiješno, pogotovo ako uzmete u obzir da niko od nas ne zna njemački ili ima lošiji izgovor. Ja sam bio pripovjedač, sreća pa nije bilo toliko teško, a na kraju sam dobio i čokoladnog Oskara.  


"Hvala mami, tati, bratu, snahi, komšiji, komšinici i svima koji me poznaju. :)


 


U svakom slučaju noć je bila zanimljiva.

Dado






Nema komentara:

Objavi komentar