subota, 5. prosinca 2015.

Ne moraš me pitati ima li bujruma

Ne moraš me pitati "ima li bujruma?"

Ja sam iz Bosne i Hercegovine, kod nas uvijek ima "bujruma". I kad nema puno ili dovoljno, ima "bujruma", jer smo mi takav narod. Nisko škrti i uvijek ćemo pomoći ili barem pokušati.





Nemojte moj post da poistovjećujete sa negativnim primjerima koje imate u svom bogatom ili manje bogatom životnom iskustvu. Prije svega, činjenica je da u svakom stadu ovaca imate crne ovce. No, ne znači da cijelo stado ne valja. Naša greška je što dozvolimo da nas glasovi loših ljudi više dotaknu, nego glasovi dobrih ljudi.

Ne znam zašto smo dozvolili da se iz svakog stada izdvoji crna ovca i što je najgore postane faca društva, postane lider. Možemo mi pričati što god želimo. Bosna i Hercegovina je ovakva ili onakva. No, dragi moji, Bosna i Hercegovina je divna zemlja. Njena jedina mana je ta što je vode crne ovce. No, nisu ni one krive. Kažu "pruži čovjeku prst, on će pokušati uzeti cijelu ruku". To smo svi mi, ljudska priroda. Pitanje je samo hoćemo li to dozvoliti ili ne... e pa mi smo dozvolili.



Nikad ne znamo gdje će nas odvesti životni putevi, ali radujte se tome. To su nova iskustva za vas, pomjeranje vlastitih granica. Međutim, gdje god da nas život odvede ne trebamo zaboraviti odakle smo. Iskreno mislim da to čak nije ni moguće. Jer kad odete vani shvatite koliko je sve to drugačije. Tada naučite cijeniti ono tamo gdje ste rođeni. Čak i komšiluk, koji prije vas zna šta vam se dešava u životu. Tada kažemo "to je Bosna", ali nije to Bosna... to su ljudi. Uvijek trebamo napredovati, a Bosna i Hercegovina će uvijek biti dio nas. Još jednom ću da kažem da Bosna i Hercegovina nije kriva za stanje u kojem se nalazi. Krivi smo svi mi. Crne ovce koje su je uništile, ali i bijele ovce, jer nismo na vrijeme zaustavili crne. 




Iskreno se nadam da ću se smiriti negdje vani, srediti svoj život onako kako svaki normalan čovjek zaslužuje da živi. Ne bi se volio vratiti, jer ovdje su crne ovce nešto manje crne i više naklonjene narodu. Nije samo njima dobro, dobro je i narodu.

Dado






Nema komentara:

Objavi komentar